
Gamifikace
Fenomén gamifikace je často spojován s obory marketingu, avšak v současné době se objevuje i v pedagogice, psychologii a dalších vědních oborech. S termínem gamifikace se můžeme již několik let setkat u nejrůznějších věrnostních karet, sbírání bodů za nákupy na e-shopu a následné směny s cílem ke zvýšení produktivity. Právě v kontextu s motivací, produktivitou a zvyšováním zisků je gamifikace nejčastěji skloňována.

Sdílená základna
Výstava se zasazuje o to, aby byla občanská místa důležitým prvkem při vytváření společnosti, v níž mohou všichni občané uplatňovat svá lidská práva a svobody.

Komu patří město
Skupinová výstava a mezioborový výzkum se zaměřuje na uměleckou i teoretickou reflexi urbánní etnografie a roli občanských projektů ve veřejném prostoru. Výchozím motivem pro vznik výstavy a doprovodného programu je snaha o zprostředkování vybraných středoevropských příkladů tzv. dobré praxe, kde se místní komunity pokoušejí vytvořit, povětšinou svépomocí, funkční společenské či materiální zázemí pro důstojný život.

BíLá Místa
Název výstavy BíLá Místa odkazuje k nepřítomnosti a neviditelnosti menšin v majoritní kultuře. Zaměřuje se na díla romských a proromských umělců a umělkyň, kteří zpochybňují a odhalují problematiku dominantních kulturních i jazykových (textuálních i vizuálních) praktik.