Loading...

Koordinátor*ka produkce a komerčních pronájmů

Úvazek: 100 % zákonné pracovní doby.

Kvalifikační požadavky:

  • vysokoškolské nebo úplné střední vzdělání zakončené maturitou,
  • všeobecný kulturní přehled a zkušenost s kulturním managementem/produkcí projektů,
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost německého jazyka vítána, není však podmínkou,
  • časová flexibilita,
  • komunikativnost a schopnost jednání s lidmi, samostatnost, pečlivost, systematičnost, organizační schopnosti.

Součástí Tvé agendy bude:

  • koordinace a produkce kulturních programů Hraničáře,
  • koordinace komerčních pronájmů (odpovídat a selektovat nabídky a žádosti o pronájmy),
  • akvizice komerčních pronájmů,
  • uzavírání měsíčního programu a příprava podkladů pro grafiku a propagaci,
  • koordinace produkčního týmu,
  • dohlížet na kalendář akcí a hlídat, aby nedošlo ke kolizím v programu.

Můžeme Ti nabídnout:

  • pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • finanční ohodnocení v rozmezí 28.000–32.000 Kč hrubého,
  • zaměstnanecké benefity (volné vstupy na kulturní akce, sleva na hraničářském baru),
  • práci v příjemném a kreativním pracovním kolektivu,
  • genius loci kulturního místa s dlouholetou historickou tradicí,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • možnost přispět k rozvoji Hraničáře a spoluurčovat nabídku programů,
  • zapojení se do kulturního dění v Ústí nad Labem.

Práce v našem týmu Ti bude sedět, pokud:

  • máš nadhled, dokážeš pracovat v týmu i samostatně a nebojíš se zodpovědnosti,
  • dokážeš si organizovat svou práci a prioritizovat,
  • dokážeš efektivně a s respektem komunikovat,
  • jsi reaktivní, náhlé změny plánu tě nezaskočí a dokážeš si s nimi poradit,
  • jsi proaktivní a dokážeš myslet za roh,
  • znáš aktivity Hraničáře, naše hodnoty a postoje, které zastáváme.

Jak zjistíme, že si navzájem sedneme?

Výběrové řízení proběhne ve dvou kolech. V prvním kole se seznámíme s tvým životopisem a motivací pracovat v Hraničáři. Pokud budeme mít pocit, že bys právě ty mohl*a do našeho týmu svými zkušenostmi zapadnout, pošleme ti k vypracování krátký úkol a pozveme tě na osobní setkání do Hraničáře.

Místo výkonu: Veřejný sál Hraničář, Prokopa Diviše 1812/7, 400 01 Ústí nad Labem.
Předpokládaný nástup: 1. 2. 2024.
Úvazek: 100 % zákonné pracovní doby.

Zaujali jsme tě? Pokud ano, neváhej a pošli nám do 10. 12. 2023 svůj životopis a motivační dopis (max. jedna normostrana A4) na e-mail: reditel@hranicar-usti.cz.

Bližší informace: MgA. Aleš Loziak, T: 777 779 001.

Propagace a PR

Úvazek: 50 % zákonné pracovní doby.

Kvalifikační požadavky:

  • vysokoškolské nebo úplné střední vzdělání zakončené maturitou,
  • všeobecný kulturní přehled a zájem o aktivity Hraničáře,
  • skvělá znalost českého jazyka,
  • komunikativnost a schopnost jednání s lidmi; samostatnost, pečlivost, systematičnost.

Součástí Tvé agendy bude:

  • vkládání programu na web,
  • správa rezervačního systému,
  • vytváření newsletterů,
  • správa sociálních sítí (Facebook, Instagram),
  • vytváření a sdílení propagačního obsahu (FB události, příspěvky, videa, stories…) ve spolupráci s dramaturgickým týmem,
  • úzká spolupráce s grafiky,
  • zajištění distribuce tiskových materiálů (občasný výlep plakátů, zajištění pravidelného každoměsíčního roznosu letáků,...),
  • dohlížet na prezentaci Hraničáře a našeho programu přímo v budově (aktualizace vyvěšených plakátů a programu).

Můžeme Ti nabídnout:

  • pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • finanční ohodnocení v rozmezí 12.000–14.000 Kč hrubého při 50% úvazku,
  • zaměstnanecké benefity (volné vstupy na kulturní akce, sleva na hraničářském baru),
  • práci v kreativním pracovním kolektivu,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • možnost práce na home office,
  • možnost zapojit se do kulturního dění v Ústí nad Labem.

Práce je pro Tebe jako dělaná, pokud:

  • se cítíš komfortně na sociálních sítích a jsi jejich aktivní uživatel*ka,
  • jsi kreativní a dokážeš vytvářet zajímavý a poutavý obsah, který předá potřebné sdělení,
  • dokážeš si sám*sama zorganizovat práci,
  • máš zkušenost se správou webových stránek a umíš pracovat s užitou grafikou (je to výhoda, nikoliv však podmínka),
  • máš cit pro výběr fotografického obsahu,
  • znáš Hraničář a tušíš, co za program vytváříme,
  • jednáš s lidmi s respektem a pochopením,
  • chceš reprezentovat Hraničář, jeho myšlenky a aktivity v tom nejlepším světle,
  • chceš se lépe zorientovat v ústeckém kulturním prostředí.

Jak zjistíme, že si sedneme navzájem?

Výběrové řízení proběhne ve dvou kolech. V prvním kole se seznámíme s tvým životopisem a motivací pracovat v Hraničáři. Pokud budeme mít pocit, že bys právě ty mohl*a do našeho týmu svými zkušenostmi zapadnout, pošleme ti k vypracování krátký úkol a pozveme tě na osobní setkání do Hraničáře.

Místo výkonu: Veřejný sál Hraničář, Prokopa Diviše 1812/7, 400 01 Ústí nad Labem.
Předpokládaný nástup: 1. 2. 2024.
Úvazek: 50 % zákonné pracovní doby.

Zaujali jsme tě? Pokud ano, neváhej a pošli nám do 10. 12. 2023 svůj životopis a motivační dopis (max. jedna normostrana A4) na e-mail: reditel@hranicar-usti.cz.

Bližší informace: MgA. Aleš Loziak, T: 777 779 001.

Loading...