Koordinátor*ka produkce a komerčních pronájmů
Úvazek: 100 % zákonné pracovní doby.
Kvalifikační požadavky:
- vysokoškolské nebo úplné střední vzdělání zakončené maturitou,
- všeobecný kulturní přehled a zkušenost s kulturním managementem/produkcí projektů,
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost německého jazyka vítána, není však podmínkou,
- časová flexibilita,
- komunikativnost a schopnost jednání s lidmi, samostatnost, pečlivost, systematičnost, organizační schopnosti.
Součástí Tvé agendy bude:
- koordinace a produkce kulturních programů Hraničáře,
- koordinace komerčních pronájmů (odpovídat a selektovat nabídky a žádosti o pronájmy),
- akvizice komerčních pronájmů,
- uzavírání měsíčního programu a příprava podkladů pro grafiku a propagaci,
- koordinace produkčního týmu,
- dohlížet na kalendář akcí a hlídat, aby nedošlo ke kolizím v programu.
Můžeme Ti nabídnout:
- pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- finanční ohodnocení v rozmezí 28.000–32.000 Kč hrubého,
- zaměstnanecké benefity (volné vstupy na kulturní akce, sleva na hraničářském baru),
- práci v příjemném a kreativním pracovním kolektivu,
- genius loci kulturního místa s dlouholetou historickou tradicí,
- flexibilní pracovní dobu,
- možnost přispět k rozvoji Hraničáře a spoluurčovat nabídku programů,
- zapojení se do kulturního dění v Ústí nad Labem.
Práce v našem týmu Ti bude sedět, pokud:
- máš nadhled, dokážeš pracovat v týmu i samostatně a nebojíš se zodpovědnosti,
- dokážeš si organizovat svou práci a prioritizovat,
- dokážeš efektivně a s respektem komunikovat,
- jsi reaktivní, náhlé změny plánu tě nezaskočí a dokážeš si s nimi poradit,
- jsi proaktivní a dokážeš myslet za roh,
- znáš aktivity Hraničáře, naše hodnoty a postoje, které zastáváme.
Jak zjistíme, že si navzájem sedneme?
Výběrové řízení proběhne ve dvou kolech. V prvním kole se seznámíme s tvým životopisem a motivací pracovat v Hraničáři. Pokud budeme mít pocit, že bys právě ty mohl*a do našeho týmu svými zkušenostmi zapadnout, pošleme ti k vypracování krátký úkol a pozveme tě na osobní setkání do Hraničáře.
Místo výkonu: Veřejný sál Hraničář, Prokopa Diviše 1812/7, 400 01 Ústí nad Labem.
Předpokládaný nástup: 1. 2. 2024.
Úvazek: 100 % zákonné pracovní doby.
Zaujali jsme tě? Pokud ano, neváhej a pošli nám do 10. 12. 2023 svůj životopis a motivační dopis (max. jedna normostrana A4) na e-mail: reditel@hranicar-usti.cz.
Bližší informace: MgA. Aleš Loziak, T: 777 779 001.
Propagace a PR
Úvazek: 50 % zákonné pracovní doby.
Kvalifikační požadavky:
- vysokoškolské nebo úplné střední vzdělání zakončené maturitou,
- všeobecný kulturní přehled a zájem o aktivity Hraničáře,
- skvělá znalost českého jazyka,
- komunikativnost a schopnost jednání s lidmi; samostatnost, pečlivost, systematičnost.
Součástí Tvé agendy bude:
- vkládání programu na web,
- správa rezervačního systému,
- vytváření newsletterů,
- správa sociálních sítí (Facebook, Instagram),
- vytváření a sdílení propagačního obsahu (FB události, příspěvky, videa, stories…) ve spolupráci s dramaturgickým týmem,
- úzká spolupráce s grafiky,
- zajištění distribuce tiskových materiálů (občasný výlep plakátů, zajištění pravidelného každoměsíčního roznosu letáků,...),
- dohlížet na prezentaci Hraničáře a našeho programu přímo v budově (aktualizace vyvěšených plakátů a programu).
Můžeme Ti nabídnout:
- pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- finanční ohodnocení v rozmezí 12.000–14.000 Kč hrubého při 50% úvazku,
- zaměstnanecké benefity (volné vstupy na kulturní akce, sleva na hraničářském baru),
- práci v kreativním pracovním kolektivu,
- flexibilní pracovní dobu,
- možnost práce na home office,
- možnost zapojit se do kulturního dění v Ústí nad Labem.
Práce je pro Tebe jako dělaná, pokud:
- se cítíš komfortně na sociálních sítích a jsi jejich aktivní uživatel*ka,
- jsi kreativní a dokážeš vytvářet zajímavý a poutavý obsah, který předá potřebné sdělení,
- dokážeš si sám*sama zorganizovat práci,
- máš zkušenost se správou webových stránek a umíš pracovat s užitou grafikou (je to výhoda, nikoliv však podmínka),
- máš cit pro výběr fotografického obsahu,
- znáš Hraničář a tušíš, co za program vytváříme,
- jednáš s lidmi s respektem a pochopením,
- chceš reprezentovat Hraničář, jeho myšlenky a aktivity v tom nejlepším světle,
- chceš se lépe zorientovat v ústeckém kulturním prostředí.
Jak zjistíme, že si sedneme navzájem?
Výběrové řízení proběhne ve dvou kolech. V prvním kole se seznámíme s tvým životopisem a motivací pracovat v Hraničáři. Pokud budeme mít pocit, že bys právě ty mohl*a do našeho týmu svými zkušenostmi zapadnout, pošleme ti k vypracování krátký úkol a pozveme tě na osobní setkání do Hraničáře.
Místo výkonu: Veřejný sál Hraničář, Prokopa Diviše 1812/7, 400 01 Ústí nad Labem.
Předpokládaný nástup: 1. 2. 2024.
Úvazek: 50 % zákonné pracovní doby.
Zaujali jsme tě? Pokud ano, neváhej a pošli nám do 10. 12. 2023 svůj životopis a motivační dopis (max. jedna normostrana A4) na e-mail: reditel@hranicar-usti.cz.
Bližší informace: MgA. Aleš Loziak, T: 777 779 001.